Makeup and stuff

Kupljeno vs Home-made – Epizoda “Lip scrub & Eyeshadow”

Posle male pauze, eto me nazad!

Vraćam se sa još malo domaćih radinosti, te, kao što vidite u naslovu, danas pravimo piling za usta i senku za oči, koja takođe može poslužiti za ajlajner!

Za razliku od prve epizode ovog serijala, takmičenje sa kupljenim proizvodima neće postojati, jer ova dva proizvoda u startu dobijaju poene s obzirom da su prirodni, ali isto tako predstavljaju samo prvu pomoć kada vam je ona preko potrebna.

  1. Domaći piling za usne 

DSC_1461b

Ako je Vegeta kralj prosečne balkanske kuhinje, onda je Cedevita definitivno kraljica! Svima nam je već u glavi, poput pesmice iz prvog razreda ili definicije ćelije iz biologije, rečenica koja govori da se treća čaša Cedevite dnevno ne preporučuje! Ali zašto je onda ne iskoristiti u druge svrhe!

Jedino što vam je potrebno jeste pola supene kašike Cedevite, po ukusu (ja sam koristila pomorandžu i zovu) i malo kokosovog ulja.

Za kokosovo ulje znamo da hidrira sve – od kose do noktiju. Odatle je logično – Cedevita, u svojoj praškastoj formi, daje lep piling usnama dok je kokosovo ulje tu da odmah na brzinu hidrira! Plus dva dodatna poena za miris i ukus (a nije Grand kafa!)

Note: Ne zanosite se sa trljanjem usana, jer ovo jako lako može postati bolan piling! Takođe, ne preporučujem da pojedete ovaj piling nakon što sa njim završite. Ipak, ako se već malo omakne, to nije strašno!

 

2. Senka za oči / ajlajner

DSC_1460a

Ovaj recept je zapravo pokušaj prilagođavanja originalnom, s obzirom da smo se svi već malo pomirili sa sudbinom koja kaže da neke stvari jednostavno kasne na Balkan. (Ukoliko neko zna gde mogu naći Aru prah, neka mi MOLIM VAS javi, rado ću odraditi nov post sa originalnim sastojcima!)

No, iako je situacija takva kakva je, snalazimo se sa ponuđenim!

Pre svega, imajte na umu da ovo nikad neće zameniti vašu pravu senku, ali će vam dati iole dovoljnu pigmentaciju u datom trenutku.

Potreban vam je Aru prah (iliti bilo koje belo brašno kao zamena za prvu pomoć), kakao/spirulina/rogač.., i malo kokosovog ulja.

Logično, kakao, spirulina i rogač, koje sam ja koristila, daju boju samom proizvodu, brašno utiče na nijansu, ali minimalno, dok kokosovo ulje pravi od ovoga smesu koja se može staviti kao senka. Kao što sam rekla, da, može biti i lajner, ali izuzetno slabe pigmentacije, što bi moglo biti super za no make-up dan!

Kada smo kod lajnera, uvek možete pomešati i aktivni ugalj u prahu sa kokosovim uljem!

Drage moje, ukoliko probate nešto od ovoga, izuzetno bi mi značilo da mi javite svoje utiske!

Do sledećeg šminkanja, uživajte!

Zagrljaji,

Una B.

Leave a Reply

